אילן ישועה / איש המפתח במשפט נתניהו: מי אתה אילן ישועה? - גלובס : על עצם מחיקת שיחות על ידי אילן ישועה, אין חולק.

אילן ישועה / איש המפתח במשפט נתניהו: מי אתה אילן ישועה? - גלובס : על עצם מחיקת שיחות על ידי אילן ישועה, אין חולק.. אילן ישועה מכל זווית אפשרית: הבקשות נבעו כולן מראש הממשלה ומשפחתו. שְלַב ההוֹכָחות יִיפָּתַח בנוֹכְחות כל הנֶאֱשָמִים. כמה זמן צפויה להימשך העדות של ישועה והמשפט בכלל? אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו…

בהצטרפותם לעתירת בני הזוג אלוביץ' חשפו פרקליטי נתניהו כי זהות המדליף, אילן ישועה, הייתה ידועה לפרקליטות מזה כשנתיים. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. מול העיתונאים הציג חזות של מי שנלחם על החופש העיתונאי. ישועה הזכיר כי בתקופתו בוואלה, הגיעו בקשות לכאורה מצד ראש הממשלה, להכפיש את שמו של בנט מעל גבי האתר. מנכל וואלה אילן ישועה יסיים את תפקידו בקרוב.

למה יאיר נתניהו ביקש צלם פפראצי? - ערוץ 7 חדשות, פוליטיקה ...
למה יאיר נתניהו ביקש צלם פפראצי? - ערוץ 7 חדשות, פוליטיקה ... from a7.org
נתניהו אומר 'הנה הוכחתם שאלוביץ' דיבר עם ישועה והם עם וואלה וחפץ והכול, אבל לא הוכחתם שאני. מנכל וואלה לשעבר, אילן ישועה, העיד לפני זמן קצר (שני) בדיון משפטו של ראש הממשלה נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים: ישועה חשש במשך שנים שהרגע הזה יגיע ואף התריע מפניו. מנכל 'וואלה' הדהים את החוקרים כשסיפק להם הקלטות בהן נשמע אלוביץ' מעביר לו הנחיות מפורשות באשר לסיקור אוהד לנתניהו. כשבא אילן ישועה, זו בעצם ממש טרגדיה יוונית, הוא ממש נולד ממנה, ומתנדנד כל הזמן בין שני הקטבים. 27 כתבות על אילן ישועה. ולכן מר ישועה צריך ל*הוכיח* קשר של נתניהו לבקשות על כתבות ואת זה קשה לעשות כאשר העד אומר שהוא מעולם לא דיבר עם הנאשם. ישועה סיפר על דרך מינויו:

כמה זמן צפויה להימשך העדות של ישועה והמשפט בכלל?

מבחינת החשיפה החדשותית, היא היתה אז במקום הראשון וינט, אחריו וואלה, והפערים היו יחסית קטנים. אילן ישועה הוא מנכל חברת וואלה! לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. את שירותו הצבאי החל בחיל השריון שממנו יצא לקורס חובשים וקורס קצינים. ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. ישועה סיפר כי בראשית דרכו כמנכל לא היה מעורב כלל בענייני התוכן באתר, אולם בתקופה מסוימת החלו. על עצם מחיקת שיחות על ידי אילן ישועה, אין חולק. כמה זמן צפויה להימשך העדות של ישועה והמשפט בכלל? בדוק את הדנ''א שלך עם הבדיקה של myheritage dna עבור שושלת ובדיקות גנטיות. אילן ישועה נחקר לא פחות משש פעמים בענייני תיק 4000 בטרם אישר מנדלבליט לפתוח בחקירה. עד תחילת החודש שעבר, עמוד הוויקיפדיה שלו. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… כשבא אילן ישועה, זו בעצם ממש טרגדיה יוונית, הוא ממש נולד ממנה, ומתנדנד כל הזמן בין שני הקטבים.

ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. מנכל 'וואלה' הדהים את החוקרים כשסיפק להם הקלטות בהן נשמע אלוביץ' מעביר לו הנחיות מפורשות באשר לסיקור אוהד לנתניהו. אפילו ינון מגל שאוהב את רהמ אמר שזה מטורף התובעת יהודית תירוש ממשיכה למקד את עדותו של אילן ישועה בתרעומת בקרב עורכי וואלה שעוררה ההתערבות בסיקור של האתר. ערך הוויקיפדיה שלו שונה לאחרונה, וכעת עולה ממנו תמונה לפיה ישועה הוא עבריין מרכזי ישועה הוא אחד הגורמים הראשונים שיעידו בשלב ההוכחות במשפט. הצגת ביטויי מילון גימטריה למבוגרים.

איך הגיעה הטרדה מינית גם לעדותו של אילן ישועה? - גלובס
איך הגיעה הטרדה מינית גם לעדותו של אילן ישועה? - גלובס from res.cloudinary.com
אילן ישועה הוא מנכל חברת וואלה! ולכן מר ישועה צריך ל*הוכיח* קשר של נתניהו לבקשות על כתבות ואת זה קשה לעשות כאשר העד אומר שהוא מעולם לא דיבר עם הנאשם. בהצטרפותם לעתירת בני הזוג אלוביץ' חשפו פרקליטי נתניהו כי זהות המדליף, אילן ישועה, הייתה ידועה לפרקליטות מזה כשנתיים. אילן ישועה מכל זווית אפשרית: עד תחילת החודש שעבר, עמוד הוויקיפדיה שלו. נתניהו אומר 'הנה הוכחתם שאלוביץ' דיבר עם ישועה והם עם וואלה וחפץ והכול, אבל לא הוכחתם שאני. מנכל אתר וואלה, לשעבר, אילן ישועה, עלה הבוקר (שני) לדוכן העדים כעד הראשון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך, בסוף דצמבר 2017 כתב חוקר משטרה מזכר בו צוין כי במסגרת פעולת חדירה לדואר האלקטרוני של ישועה.

אחריו תָחֵל העֵדוּת של אילן יְשועה, מנכל 'וואלה' לְשֶעבר.

מנכל וואלה אילן ישועה יסיים את תפקידו בקרוב. מקבילים לביטוי אילן ישועה בגימטריה שווי ערך למילה אילן ישועה בגימטריה. נתניהו אומר 'הנה הוכחתם שאלוביץ' דיבר עם ישועה והם עם וואלה וחפץ והכול, אבל לא הוכחתם שאני. הוסיפו את אילן ישועה למעקב. כשבא אילן ישועה, זו בעצם ממש טרגדיה יוונית, הוא ממש נולד ממנה, ומתנדנד כל הזמן בין שני הקטבים. ערך הוויקיפדיה שלו שונה לאחרונה, וכעת עולה ממנו תמונה לפיה ישועה הוא עבריין מרכזי ישועה הוא אחד הגורמים הראשונים שיעידו בשלב ההוכחות במשפט. עד תחילת החודש שעבר, עמוד הוויקיפדיה שלו. כך, בסוף דצמבר 2017 כתב חוקר משטרה מזכר בו צוין כי במסגרת פעולת חדירה לדואר האלקטרוני של ישועה. הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'. מול העיתונאים הציג חזות של מי שנלחם על החופש העיתונאי. בסוף 2012 התחיל להיות עניין גובר שלו (שאול אלוביץ', בעל השליטה בוואלה באותה תקופה; ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. לאור כך, בערר שהגישו לפני כחודש וחצי סנגורי הזוג אלוביץ', עורכי הדין ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר, פורטו השאלות שעולות בצוות ההגנה בעקבות מחיקת השיחות.

אילן ישועה = 482 בגימטריה. 27 כתבות על אילן ישועה. ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. אז בוא נשנה את זה, אני לא יודע מה עכשיו… אילן ישועה (נולד ב־19 באוקטובר 1956) הוא מנכל חברת וואלה!

השופטים קבעו: נתניהו חייב להתייצב לנאום התביעה במשפטו - ערוץ 7
השופטים קבעו: נתניהו חייב להתייצב לנאום התביעה במשפטו - ערוץ 7 from a7.org
ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. בסוף 2012 התחיל להיות עניין גובר שלו (שאול אלוביץ', בעל השליטה בוואלה באותה תקופה; אחריו תָחֵל העֵדוּת של אילן יְשועה, מנכל 'וואלה' לְשֶעבר. אילן ישועה מילא את תפקיד המנכל בוואלה! דירקטוריון החברה נפרד היום מאילן ישועה והודה לו על עבודתו המסורה ועל הצלחתו בחיזוקה ושימורה של וואלה!, כמובילת הרייטינג באינטרנט הישראלי. ולכן מר ישועה צריך ל*הוכיח* קשר של נתניהו לבקשות על כתבות ואת זה קשה לעשות כאשר העד אומר שהוא מעולם לא דיבר עם הנאשם. שְלַב ההוֹכָחות יִיפָּתַח בנוֹכְחות כל הנֶאֱשָמִים. הם הרי לא יעצרו בשום דבר ב… מחר גם יגידו 'תשמע, הצבע למעלה של וואלה ניוז זה כחול, כחול זה בוז'י'.

מנכל אתר וואלה, לשעבר, אילן ישועה, עלה הבוקר (שני) לדוכן העדים כעד הראשון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ישועה הזכיר כי בתקופתו בוואלה, הגיעו בקשות לכאורה מצד ראש הממשלה, להכפיש את שמו של בנט מעל גבי האתר. אילן ישועה, המכהן בתפקיד מאז 2006, עתיד לעזוב בסוף חודש יוני • במקביל, קבוצת בזק מעלה הילוך בניסיונות למכור את האתר ומנהלת מגעים הערכות: ישועה חשש במשך שנים שהרגע הזה יגיע ואף התריע מפניו. אילן ישועה = 482 בגימטריה. דירקטוריון החברה נפרד היום מאילן ישועה והודה לו על עבודתו המסורה ועל הצלחתו בחיזוקה ושימורה של וואלה!, כמובילת הרייטינג באינטרנט הישראלי. ראש הממשלה ביקש לא להיות נוכח בעֵת עֵדוּתוֹ של יְשועה ובית המשפט נַעֲנָה לבַקָשָתו. מנכל וואלה לשעבר, אילן ישועה, העיד לפני זמן קצר (שני) בדיון משפטו של ראש הממשלה נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים: צור את אילן היוחסין שלך. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. הבקשות נבעו כולן מראש הממשלה ומשפחתו. מול בעלי השליטה בוואלה ובבזק, הוא הציג עצמו כאחד מהקבוצה, מי שהאינטרסים העיסקיים שלו. הוסיפו את אילן ישועה למעקב. התבקשתי להעלים כתבות שליליות על נתניהו ורעייתו.